Vul een zoekwoord in

GZ-Punt Oplossingen

Hoe wij helpen

Onze innovatieve oplossingen bevorderen domeinoverstijgende samenwerking zowel inhoudelijk als administratief.

Waarom is dat nodig?

Er zijn te lange wachtlijsten in de GGz en daar moet iets aan veranderen! Enerzijds wordt dat veroorzaakt doordat mensen soms op de verkeerde GGz-wachtlijst terecht komen. Anderzijds worden ze soms onterecht op een wachtlijst geplaatst, terwijl het sociaal domein of online zelfhulp voor iemand voldoende hulp kan zijn. 

Met de digitale oplossingen van GZ-Punt wordt domeinoverstijgend samenwerken makkelijker en blijft er meer tijd over voor het leveren van goede zorg!

 

Dit zijn onze digitale oplossingen

Case Management Systeem


Maakt het voeren van een verkennend gesprek en de inrichting van administratieve processen daaromheen mogelijk. Van aanmelding tot doorverwijzing.

Inwonervragenlijst + Zelfhulpplatform

Helpt inwoners hun (mentale) gezondheidsvraag concreet te maken. Op basis van de antwoorden wordt passende online zelfhulp geboden.

Gespreksleidraad Professionals

Een digitale vragenlijst die professionals helpt op een objectieve én gelijke wijze het verkennend gesprek te voeren. Het gebruik leidt tot een eenduidig advies. Ongeacht welke professional het gesprek voert. 

Consultatieplatform

Onafhankelijk digitaal platform waar professionals elkaar eenvoudig, snel en veilig kunnen consulteren. Er kan zowel consultatie gegeven worden als gevraagd. Van sociaal domein tot TopGGz.

Shared Service Center (SSC)

Het Shared Service Center van GZ-Punt is de ideale oplossing voor (mkb-)zorgorganisaties die zich willen focussen op hun zorgtaken, maar wel alle secundaire processen slim, efficiënt en goed willen regelen. Denk aan administratie, HR, communicatie, financiën en het bewaken van de kwaliteit van adviseurs en projectleiders.